.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیاضی:حمايت گروهي و جناحي خاص درانتخابات ممنوع

رييس سازمان آموزش وپرورش مازندران با بيان اينكه مشاركت عمومي در انتخابات وظيفه ملي است، از مجموعه كاركنان وفعالان آموزش و پرورش خواست كه از هرگونه حمايت گروهي و جناحي خاص درانتخابات خودداري كنند.
"عبدالوحيد فياضي" روز چهارشنبه در همايش مديران آموزش وپرورش مازندران در ساري تصريح كرد: آموزش و پرورش حق تاثيرپذيري از افراد را در انتخابات ندارد و نبايد پايگاه جذب، جناح و شخص خاصي شود.
وي افزود:انتخابات به كليه گروه‌ها و جناح‌ها تعلق دارد و آموزش وپرورش نبايد طرفدار و حامي گروهي خاص باشد. فياضي افزود: تنش‌ها و كشكمش‌هاي سياسي در قبل و بعد از هر انتخابات در كشور به وجود مي‌آيد كه آموزش پرورش نبايد دستخوش آنها شود.
وي با بيان اينكه ما سربازان پياده حزب يا جناح خاصي نيستيم، تصريح كرد:با هرگونه رفتار جناحي و دامن زدن به كشكمش‌هاي سياسي در آموزش وپرورش به شدت برخورد مي‌شود.
رييس سازمان آموزش وپرورش مازندران گفت: جمهوري اسلامي نظام خدمتگزاري است وتنها كساني مي‌توانند موفق شوند كه عاشقانه داوطلب خدمت رساني باشند.
وي با بيان اينكه آموزش وپرورش با دارا بودن نيروهاي نوجوان و جوان، سرمايه‌دارترين نهاد كشور است، افزود: ماموريت سنگين و فرصت محدودي در اختيار فرهنگيان است كه بايد از آن استفاده نامحدود ببرند.
فياضي به پژوهش در زمينه آسيب‌هاي اجتماعي دانش‌آموزان تاكيد وتصريح كرد: برخورد پليسي در اين زمينه كارساز نيست. وي همچنين به رويكرد عوامانه و عالمانه در معاونت پرورشي آموزش و پرورش اشاره كردو افزود:رويكرد عوامانه، ويتريني و سطحي بوده و در شان اين نهاد نيست.
وي افزود: بهبود رفتار اخلاقي دانش‌آموزان نسبت به سال‌هاي قبل نشانگر رويكرد عالمانه و دين‌مدارانه در معاونت پرورشي است. همايش دورروزه مديران آموزش و پرورش مازندران به منظور ارائه راهكارها، ديدگاه‌ها و بيان مشكلات از امروز درساري آغاز شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

معلم 21 آذر 1386
با تشکر از دیدگاه بلند آقای فیاضی که آرامش و محبت را جایگزین کینه ها نمودند و به نیروهای متخصص سازمان آموزش و پرورش استان مازندران فرصت خدمتگزاری دادند . با تشکر - معلم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.